dilluns, 8 d’octubre del 2007

A Luang Prabang

Sabaidiiiiiii a tots !!!

Estic asseguda davant l'ordinador i sembla que l'ordinador o jo ens movem. Porto encara el moviment del vaixell en el cos, i no m'extranya despres de 9 hores dins el vaixell pel riu.

Abans d'ahir vam sortir amb una barca, la unica en tot el dia, per fer un trajecte riu avall pel Meckong.

Teoricament sortia a les 9:30, pero jo crec que vam sortir cap a quarts d'onze. No vam marxar fins que el vaixell anava carregat de passatgers. Erem molta gent alla dins, mes mercaderia. Pel cami encara anava pujant gent i mercaderia. Al riu hi han molts remolins pero el capita molt be. Naveguen molt be aquesta gent.

Vam parar a dormir a un poblet (mes aviat un carrer ple d'hotels) que nomes tenen llum de 18 a 22h. Ja ens estaven esperant per oferir-nos hotel. Aquest mati hem tornat a agafar el vaixell, encara mes carregat.

Al vaixell he conegut els primers catalans (BCN).

El paissatges es precios !!!!!!!!!! fantastic!!!!!!!!! no se si les fotos ho podran reflectir, pero m'ha encanatat. Ha valgut la pena esta enxobats en aquest vaixell tantes hores.
El dinar l'encarregavem en l'hotel on dormiem i al vaixell venien begudes,...

Tinc el bras esquerra una mica moreno del sol anant pel riu. Avui ens ha fet sol. Ahir nubol.

Aqui us deixo algunes imatges de poblets que hem vist en el trajecte, i com no, imatges del nostre vaixell.

Un peto a tots i Hop can moai.
Monica

PD:
- Una abrassada per vosaltres tambe, Maena.

Anònim ha dit...

hola Mònica , sóc la Júlia que tal per allà? a mi ja em van tocar les primeres convivències a Poblet!!!!! va ser bonic però ara em comencen a vindre les primeres pre-avaluacions i els primers controls!!!!
encara que m'agradaria estar de viatge com tu!!
no ser si t'hauràs fixat que aquí a on estàs hi han 5 hores adelantades ! :)) ho estic estudiant ara
venga adéu
Júlia

Anònim ha dit...

hola Mònica soc el Sergi,que t'ho estàs passant be?
He vist les teves fotos ;)
La de l'elefant la que mes vegades he vist.

adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karla ha dit...

Localitzat Luang Prabang a Google Earth. Anirem seguint el teu camí.

Anònim ha dit...

Hola Mónica, ja et vaig dir que a Bangkok tenias que agafar un "tuktuk", haguesis arrivat al aeroport correcta i a mes a mes parlant fins i tot el català.

Ara ets en una zona que tens que vigilar força amb les besties de la natura ves en conte.

Petons Quim.

Hola Mònica,

Sóc l'Àngels. Veig que te'n surts molt bé tota sola. Per cert, fes moltes fotografies, ja que així farem la realitat (entre el que escrius, que quasi ja ho veig amb els meus propis ulls i el que veurem).

Cuida't molt. Records

reabooS ha dit...

BONES MÓNICA !!!!
Salutacions des de Girona esperem el teu retorn per veure totes les fotografies i poder sentir les teves paraules plenes d'experiencies i vivencies durant el viatge.
petonassss Herbert Arévalo

P.D. Carai quines fotos jeje !!