divendres, 26 d’octubre del 2007

A Sihanoukville (a fer estiu)









Bones a tots,
ahir a Phon Penh vam fer la festa amb els propietaris del Guesthouse on estava (els que estan de peu), per celebrar que inauguren el negoci (abans ho portaven uns altres).


Al mati van fer com una mena de trona pel monjo, una mena d'altar,....i llavors al vespre, un cop tota la familia i el negoci veneits, van convidar a amics, familia i als que estavem alla dormint (3 germans polacs un norueg i un frances de descandencia de Laos). Ens van convidar a menjar i a veure cerveses, aixi 6 hores. Els convidats i algun jovenet Camboia vam estar ballant, la musica d'alla es clar. Aquest mati m'ha costat aixecar-me.

En aquesta foto surto amb el fill del matrimoni.















Avui ja soc a Sihanokville, la costa de Camboia. Els propietaris del GH del que us parlava, van estar treballant aqui durant bastant temps i em van explicar alguna cosa. Han trucat al nebot perque em recollis a l'estacio de Sihanoukville i em portes a l'hotel on volia anar. Es un moto-driver de confianssa, perque aqui s'ha de vigilar una mica. M'ha portat (pagant es clar, tot i que a molt bon preu) a veure les platges de per aqui per decidir a quina anar. A alguna en la que no hagin masses guiris.


Dema possiblement vagi amb barca a mirar peixos, visitar illes... ja us explicare. A veure quin temps fara, perque aquesta vespre ja veieu en aquesta foto.
Ja us explicare mes.

Fins aviat i un peto a tots.
Monica.

M'oblidava dir-vos que els camboians amb aquestes faldilletes curtes a quadres i lo fibrosos que estan....... estan de bon veure (dedicat a les femelles de FPE)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

vaja....vaja quin oblit! MONICA lo important és que ho hagis recordat, i per tant volem una d'aquestres fotos,un camboya, o dos, o tres ... fibròs amb faldilleta de quadres!anna

Anònim ha dit...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel