diumenge, 21 d’octubre del 2007

Des de Siem Reep

Hola a tots,
Es una llastima tenir tant poc temps per veure i sobretot viure tot aixo. Amb un mes fas nomes un pais amb tranquilitat. Hi ha moltes coses per veure i ara vaig una mica amb el coet al cul perque se m'acaba el temps. He vist poquet pero de tot una mica.
De Cambodia, he estat en Stung Treng, de pas, perque no hi ha absolutament res a fer alla; i d'alla a Ban ,a la zona del Ratanaquiri. Una zona molt aconsellable estar-se mes temps del que he dedicat jo. Nomes he pogut anar a veure salts d'aigua i un llac que tenen on abans era un crater. Vaig anar amb un guia conductor de moto. Sort d'aixo perque sino encara hi seria ara. El cami (no carretera) era ple de forats-craters a terra provocat per les plujes. Havia moment que anava sense mirar el cami perque sino igual no continuava. Vaig tenir fe amb aquest motodriver i "endavant les haches" com diria qui jo se. La moto era com una vespino amb marxes, com la que vaig llogar Vang Vien.
D'aqui dalt he anat baixant. Les carreteres aqui son tremendissimes (horroroses). M'he passat 9 hores en bus i no us explico els salts que feia damunt el seient. Pero val la pena.
Mes cap al sud, les carreteres estan millor. Segueixo veient el Megkong, sembla que ens anem seguint. L'he tingut davant la meva habitacio de l'hotel a Kampo Chang.
Ara estic a Siem Reep, la part mes famosa de Cambodia on hi ha les restes arquologiques mes importants. Ho vull visitar amb 2 dies perque es molt gran. De fet, normalment es fa amb 3. Depen de cadascu. Jo com no tinc massa temps, ho faig amb 2. Dema penjare fotos. Avui no puc fer-ho per problemes tecnics.
La meva idea es de baixar amb barca o bus fins Phon Pen (la capital) i despres a la costa (playiqui i marics) i d'alla cap a Bangkok a agafar l'avio de tornada. SNIF SNIF SNIF........
No se m'esta fent gens llarg, al contrari, m'hi quedaria mes temps, sobretot en alguns llocs.

Molts petons a tots i fins dema.
Monica

PD:
- Montse: l'angles basicament em serviex pels hotels i per parlar amb altres turistes. La resta no tenen ni idea, en general. No tinc gens bon nivell dángles pero encara el vaig entenen. Em sorprenc a mi mateixa.
- Anna: el tema allotjament en parlare en un altre capitol. Vull escriure una mena de monografics (menjar, transports, allotjaments, ...)
- Maena: mes o menys es lo que fa tothom i lo que acabare fent . Gracies per la informacio perque no porto cap guia de Cambodia, nomes de Laos.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

monica quant tornes ja deus torna capa catatlunya deu se la ultima semana en aquestes terres de Asia,ja se que coste escriure me
imagino,no passat res greu i que tu passis molt be ja contaras tot el viatge i les fotos petons de la pepita quin temps fa per aqui adeu

Anònim ha dit...

Hola Mónica.Que tal? espero que bien.Solo desearte buen viaje de regreso a Lleida, pues aunque vaya entrando en el blog ya no escribiré.No sé exactamente cuando vuelves pero creo que esto ya se acaba.verdad?
Bueno muchos besos y hasta pronto.
Maena i familia

tatos ha dit...

vigileu ala gent de aki,sont molt esbojarats,quant torneu a españa porteume una boella de cocacola de brasil si es plena millor