dijous, 4 d’octubre del 2007

El meu ultim dia a Chiang Mai
























Hola de nou,







avui ha sigut un dia turistic total fent de guiri, com podeu veure.







Hem anat amb microbus a recollir gent pels hotels i hem anat a veure un espectacle d'elefants (inclus n'havia un que pintava un arbre amb flors i un cor de I love you. Tambe hem pujat amb elefant, hem anat a veure les dones jirafa, a veure vivers d'orquidies, a baixar pel riu amb barqueta. Aquesta me l'he saltat i fet una mica de relax al costat del riu damunt un banc fet de bambu: no tenia ganes de mullar-me els peus.





El paisatge era molt bonic, molt verd i muntanyos.






Com avui hem tocava sessio, he acabat el dia fent-me un massatge Tailandes. Ha estat molt be, inclus caminava damunt meu, pero sense fer-me mal. M'ha deixat molt be. Quan acabi el viatge mirare de fer-me'n un altre.






Avui no ha hagut res mes d'interessant, nomes coneixer gent nova, entre ells un italia que venia amb la novia tailandesa i tenia claustrofobia.






Com ja se penjar fotos, ara us passo algunes.




Aquesta es a Bangkok, davant el temple mes important, crec. Si no portaves alguna cosa per tapar-te les cames i les espatlles et feien passar per un lloc on et deixaven roba. Com veieu, jo ja anava preparada.








Aquesta d'aqui abaix, em va fer gracia. Era en el temple del xat dels monjos i demanaven pels gossos. Els cuidaven molt be.






























Aquesta es dels monjos que resaven. Surt borrosa perque no tenia prouta llum. Nomes tinc les fotos de la camara que em va deixar el meu germa. Les de la meva son diapositives que tambe es poden fer digitals.


Vicens, aqui tens la teva boganvilia. Es de color blanc i lila.

Adeu a tothom, petons i KA PUN KAAAAA

Monica

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ja ho he conseguit

Anònim ha dit...

bueno, ja ho sé fer. La veritat és que no ho havia ni tan sols intentat per massa feina a l'escola. ara que tinc un moment, ho he llegit tot i he vist les fotos. Quin problema tens amb la teva càmera? Ara provaré d'arxivar alguna foto a veure si puc.
Bé, vaig a continuar amb la feina. Aprofita els massatges i aprent-ne per fer-nos un quan tornis.
Molts petons i fins un altra.